Torsdag


Idag har jag pluggat större delen av dagen, eller jag har varit på skolan iaf.. Jag hade inte alls motivation att läsa, men lite fick jag gjort iaf :D

Efter det så gick jag ner och mötte upp Sara på stan för att fixa lite inför resan i morgon! Det ska bli så otroligt roligt att få äntligen hälsa på Vickan! Det kommer bli så roligt!

Sen så köpte jag lite resegodis... En påse lösgodis som jag skulle spara tills i morgon... Den skulle alltså ligga här i lägenheten hela kvällen, när jag är inne i en riktigt godis ätarperiod (ja, vissa av er fattar nog och har nog iaf lite förståelse) Behöver jag äns säga att de var en dålig idé?!

        
         Var tog min självkontroll och självdisciplin vägen? Men den kommer nog tillbaka snart ;)

Känns som att jag lever på onyttigheter just nu, inte bra! I helgen blev det ju en hel del och veckan har inte varit så mycket bättre.. Men de är ju så gott! :p Igår kväll så stekte Sara så goda pannkakor, till de lyxade vi till det med grädde, sylt och sirap! Sen har de ju varit semla, plugg godis, mysa ner sej i soffan med popcorn och allt gott som blev kvar sen hemresan.. Ja, listan på veckans onyttigheter kan göras lång! Men som jag nämnt tidigare så är jag inne i en riktig ätarperiod.. Men om det inte går över av sej själv snart(brukar göra det) så för jag vel ta den jobbiga biten och tag i det!

Nu ska jag nog packa :D


Kram på er
                                  


Kommentarer
Postat av: Johanna H

Alltså detta!

http://op.se/ostersund/1.2842638-sa-gar-du-ner-nio-kilo-pa-fyra-dagar



Det är helt trovärdigt, Henrik känner den här gubben, som är professor. Jag är nästan väldigt sugen att testa :-)

2011-03-17 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback