4


Jag har blivit utmanad av en vän, så här kommer min lista...

4 FAVORITPROGRAM
1. Bones
2. NCIS
3. The big bang thery
4. Big brother

4 SAKER JAG GJORDE IGÅR
1. Sov länge!
2. Kollade på första Harry Potter
3. Kollade på Trippel X
4. Tvättade lite
(De var söndag och jag är sjuk!)

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT
1. MALTA!
2. Sommarlovet
3. Min födelsedag
4. Mysa med Axel på fredag

4 FAVORIT RESTAURANGER
Oj, de var svårt...
1. Durken
2. Sushi restaurangen( även kallat "hålet i väggen") i GBG 
3. Lilla siam
4. Paparazzi
(De finns ju även andra, men jag kommer inte ihåg vad de heter)

4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN
1. Bli frisk! 
2. En fin sommar
3. Bra ämnesomsättning ;p
4. En ny garderob


Hoppar över att utmana några andra...

Kram på er
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback