Igen!


Nu tänkte jag ännu en gång försöka visa vad jag äter om dagarna.. Jag vet att jag har sagt det förr, men de hjälper mej verkligen att lägga ner lite extra energi på maten som jag lagar(eller ska börja laga)! För just nu har jag inte rätt motivation till att laga god vardagsmat utan jag är mer ute efter något som går snabbt och som mättar bra.. Vilket oftast resulterar i något enkelt, tråkigt och oftast inte så väldigt nyttigt! Men nu ska de som sagt bli ändring (och om de även får mej att blogga oftare så är vel de ett plus ;p)!

Börjar med att visa er dagens middag:

          
                                                     Fisk och grönsaker i ugn


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback