Valborg


Gårdagen spenderade jag med familjen, en riktigt härlig dag..

Kan inte förklara hur skönt det är att ha familjen så nära! Eller ja, åtminstone delar av dem.. Det tar ungefär 10 minuter för mej att gå ner till dem.. Helt underbart och på något sätt så känner jag mej mer trygg..

Ja, tillbaka till gårdagen! Vi hann med en hel del faktiskt! På förmiddagen åkte jag och Jonas iväg för att handla lite grejer, saker som jag har väntat på lääänge...
Sen åkte vi hem till dem för att äta lunch och busa lite, innan vi åkte upp till Järpen och shoppade lite med mamma och pappa på Lundhags.. Vi var där i tre timmar(!) och jag köpte fyra plagg, som jag egentligen inte hade råd med :S (visar kanske upp dem sen)

Men det är ju bra att ha tåliga saker som jag kan ändvända länge...

          

Sen åkte vi tillbaka till stan, köpte hämtmat från olika ställen och myste hela kvällen! Min svägerska gjorde även en riktigt god efterrätt som jag skulle kunna leva på! Varm fruktsallad med vit choklad och grädde!

Nu ska jag göra mej klar och sen packa in lite saker i bilen och åka ner till dem igen för lite pyssel :D

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Vickan

Å jag skulle oxå vilja åka till dit, jag vill se vad du har köpt:) kram

2011-05-01 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback