Ojdå..


Nu har det blivit ett helt omedvetet uppehåll... Omedvetet för att jag typ helt glömt bort bloggen, men de få gånger jag har tänkt på den så har jag tänk"jag bloggade ju igår, tar det sen"(var tex helt säker igår på att jag bloggade i fredags..) men tydligen hade jag inte gjort de...

Förutom att jobba, träna och plugga (typ de ända jag hinner med just nu känns det som) så hade jag middag hemma hos mej i fredags! Vi åt sushi och drack vin, efter den otroligt goda efterätten så kom det lite fler tjejer och då fortsatte vi med drinkar! Senare drog vi vidare ut på krogen! Först kollade vi in O´learys, men eftersom vi var ute efter att dansa så drog vi vidare till G3 efter en stund.. Där dansade vi sedan resten av kvällen! De märktes faktiskt att det var forum(en dansgala(?) i Vemdalen) eftersom det var mycket färre människor ute, men de gjorde faktiskt inte så mycket! Det var en riktigt trevlig kväll, precis vad jag behövde efter att inte ha varit ute på krogen på flera månader :D 

Igår så var jag hemma hos bror och busade med Axel, medans min bror och hans fru uträttade lite ärenden. När de sedan kom tillbaka så packade vi in oss i deras bil och åkte iväg på en husvisning.. Riktigt fint hus, nybyggt i "äldre stil" och stort! Även om man inte är ute efter ett hus så är det ändå roligt att gå på visningar!
Efter det så åkte jag vidare till H.. Nu är familjen i stugan medans jag sitter här och njuter av att få "vara" någon timme, utan massa måsten.. Men snart ska jag sätta mej och plugga lite..

                        
                                            (Bjuder på en gammal bild i brist på annat...)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback