Onsdag


Detta har varit en riktigt seg dag!

Det började med att jag åkte ut på jobbet för att ha ett möte och efteråt hade vi som vanligt gemensam fika, men så helt plötsligt blev jag lite väl känslosam(helt oförberedd)! Hela vägen in till stan (jobbade på de andra kontoret idag) så funderade jag på vad som hände.. Jag insåg även att jag svettades ovanligt mycket, jämfört med på morgonen då jag frusit, och tänkte att de kanske var feber på gång.. Men jag struntade i det och gick upp på kontoret, väl där höll jag på att flyta bort(!) så jag tog en ipren och fortsatte arbeta.
Efter lunchen så mådde jag inte alls bra och var både yr, utmattad och varm.. Då förstod jag att jag verkligen fått feber! Så jag tog ännu en ipren(ja, jag vet jag borde ha gått hem! Men jag hade lite jag var tvungen att fixa) och jobbade några timmar till innan jag gick hem... Så jag antar att jag blir hemma i morgon ifall jag har feber då med...
Men tack vare att jag jobbat större delen av dagen även fast jag mått som jag gjort så är jag helt slut nu! Orkade knappt laga mat!
Fast jag har ju ingen annan än mej själv att skylla på, "är huvudet dumt så får kroppen lida"!
Jaja, nu har ni fått höra/läsa nog med gnäll för idag!

Nu är det ungefär tre veckor kvar till vi åker till Malta! Tiden går så fort! Känns som att de nyss var några månader kvar och jag hade då all tid i världen att fixa allt som ska fixas! Inte för att tiden är slut än, men lite måste jag iaf börja tänka på det :D

Dagens middag:

        
                              Stuvade makaroner, korv och massa plommontomater..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback