Onsdag


Idag har jag tagit en liten vilodag, även om jag kanske inte borde ha gjort det..  Efter jobb och föreläsning så satte jag mej i soffan när jag kom hem.. Och sen reste jag mej inte på 3 timmar! De kändes verkligen som att jag behövde det, både i kropp och huvudet...

Men nu har jag lagat middag och även börjat med disken.. Nu ska jag bara göra klart disken, hämta ut kurslitteratur, plocka undan allt som inte ligger där det ska, dammtorka, dammsuga + torka golv, laga matlåda tills i morgon, plugga.. Listan kan göras lång (jag borde verkligen inte ha tagit "ledigt" i tre timmar...), så det är bara att sätta igång!


Dagens middagen:

         
                               En mastig omelett med ost, skinka och paprika!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback