Sjukling..


Det blev som jag förutspådde idag.. Vaknade i morse med feber och, som jag märkte när jag ringde för att sjukskriva mej, utan röst! Pep lite i telefonen, men som tur är förstod de vad jag ville :P

Så har jag spenderat hela dagen i soffan, istället för att jobba och plugga.. Inte de roligaste man kan göra, men de ända jag orkat!
Det är en dag som denna man önskar att man var filmtokig och hade massor av filmer hemma som man kan kolla på.. Att bara få försvinna in i filmen och slippa tänka på allt som jag egentligen måste göra! När jag bara slökollar på tråkiga tv-program så sitter jag ju egentligen och tänker på allt de andra.. 

Har en känsla av att jag blir hemma i morgon med, nu ska jag bli helt frisk innan jag sätter igång med allt igen! Efter helgen så ska jag börja tenta plugga och det kommer krävas mycket mer av mej denna gång eftersom jag knappt vet vad kusen handlar om.. Så jag behöver verkligen vara frisk!
Men vi får se hur mycket käppar detta sätter i helgens planer.. Jag hoppas att jag är helt frisk i morgon när jag vaknar och att jag därför kan göra allt som jag har planerat in!

Dagens middag:

         
                                              Pasta med en god räkröra och grönsaker

Kanske lite tråkigt med pasta två dagar i rad, men de är ju iaf bättre än de jag funderade på från början.. Beställa hem en pizza eller kanske springa iväg och köpa en kebabrulle :p

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback