Tisdag!


Solen skiner och ännu en gång förstår man att sommaren faktiskt är på väg, härligt!
Men tyvärr så kan jag inte njuta av det så mycket som jag ville eftersom min förkylning har kommit tillbaka :( Jag hade hoppats på att återgå till en normal vardag med skola, jobb och träning.. Men icke, tack vara huvudvärken som följt med förkylningen så orkar jag bara med jobbet just nu.. Fast de gör kanske inte så mycket eftersom nästa vecka är det dags för att tentaplugga igen, men detta är sista gången innan sommarlovet! 


                     

Förutom att vara sjuk så har jag hunnit med en trevlig klassfest och lite familjemys :D

Några från klassen hade tagit initiativet att annorlunda en ekonomsittning med mat, lekar och dans. Det var riktigt roligt även om de kanske var lite få från klassen där, men som tur är bjöd de även människor från alla år så de slutade med att vi var ganska många ändå!

Sen på lördagen blev jag hembjuden till bror för att äta middag och mysa med hans familj! Alltid roligt att umgås med dem, för att inte tala om att bli bjuden på god mat och maaaassa gott ;) Så såg vi även ESC och de var nog första gången jag såg hela på flera år, brukar ju alltid sluta med att vi slutar kolla innan röstningen är klar :p

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback