Torsdag


Nu är det inte länge kvar v denna termin och ändå har jag så mycket kvar som jag måste hinna lära mej innan tentan! Det värsta är ju att jag är på otroligt omotiverad! Har vid ett flertal tillfällen funderat på att strunta i tentan, ta den till hösten och istället försöka bli fri förkylningen... Men ändå så sitter jag och försöker lära in hela dagarna..
 
På tal om förkylningen så vill jag bara säga att jag är så less på att vara trött, snuvig, frusen, ha ont i halsen och konstant hosta! Jag vill vara frisk, pigg och kunna träna! Nu har det gått tre veckor som jag inte har kunnat träna :(

Men nu har jag slutat hoppas på att få in någon riktig träning innan vi åker till Malta.. De är ju knappt två veckor kvar och även om jag kommer igång lite lätt så är det ju inget som kommer göra så stor skillnad tror jag...

Aja, över till något roligare... I morgon blir det bara halvdag på skolan för efter kl11 så är vi bjudna på avslutningslunch och efter det beger jag mej ner till bror för att vara barnvakt :D
De ska bli så trevligt att bara mysa och busa hela eftermiddagen, känns att de behövs efter denna vecka! Var ju iof där för någon dag sen och åt middag, men de kan ju aldrig bli för mycket mys!

Dagens middag:

          
                                                    Kyckling, sallad och bulgur..

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback