11/11/11


Kl 11.11

Hihi, kunde inte låta bli :p

Idag ska jag få träffa Vickan! Ska bli riktigt trevligt!

Sen vad jag ska göra resten av helgen de har jag inte riktigt bestämt än. Kommer nog bara ta det lugnt och läsa ikapp de jag inte har kunnat läsa eftersom jag inte hade böckerna.. Kanske storstäda lägenhete, för de skulle behövas! Gå promenader, kanske gå å träna.. Ja, jag får helt enkelt se vad jag känner för :)

Nu är det 43 dagar kvar till jul och jag har ingen aning om vad jag ska köpa i julklapp till alla! Eller vad jag ska önska mej själv... Så de kanske jag ska passa på att fundera på i helgen, så jag slipper ge mej ut veckan innan i panik för att jag inte köpt något..

Iof så brukar de ju bli så för att jag inte kommit på vad jag ska köpa, inte för att jag inte har funderat på det...




Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback