Fredag


Och "Löning"! Så skönt att få lite pengar igen! Ska åka och storhandla i helgen och fylla upp kyl, frys och skafferi med massa godsaker..

I kväll blir de adventspyntning, i morgon pepparkaksbak och på söndag hoppas jag på julskyltning med snö (jag vet att de är mycket att hoppas på snö, men jag gör det ändå ;p) Alltså en riktigt julhelg och banne mej om jag inte ska lyckas få till julkänslorna iår.. De har ju tyvärr uteblivit nu några jular i rad nu, men iår så är det inte bara jag som kämpar för min julkänsla utan jag har hjälp från familjen :D

Nästan alla julklappar är köpte och de få som är kvar har jag redan bestämt så de väntas bara på att bli köpta/beställda! SÅ SKÖNT att slippa stressa över de mer och de är ju inte äns december än!

Har även kommit på massa roligt som jag ska försöka laga/baka fram till jul! Finns ju massa saker man kan prova på och då menar jag inte bara mitt traditionella julgodis utan massa annat! Även om jag hittat lite nya roliga godisrecept med, blir bara mer och mer sorter för varje år! Men man kan ju inte få för mycket godis :p hahaha!
Lite bilder som jag hittade i arkivet från tidigare godisbak....

                                   

Nu ska jag passa på att mysa lite mer med vovven eftersom hon åker hem idag...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback