Julklapps önskelista 2011


Nu är det åter igen dags för ett inlett som jag vet att många uppskattar ;p

Som vanligt utan inbördes ordning:

* Upplevelser(allt möjligt! tex massage, bio, vinprovning, resor, manikyr, äventyr, mm)

* Presentkort (tex kläder, skor, inredning, böcker, mm)

* Anders Petter, Backaryd:

                   Grönsakskniv 10cm                                              Allkniv 15cm



               Skärpstål 23cm          eller                    en knivslip

och ett knivställ som rymmer alla knivar även de som är lite större(som köttkniven jag redan har fått, lika som mamma och pappa har)
                              



*  En pulsklocka med eller utan bröstband
                                      

 


Just nu kommer jag inte på något mer, men uppdaterar som vanligt ifall jag gör det!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sara

En bra pulsklocka kan man få som premie av i form, du binder dig att köpa tre tidningar- ca 140 kr totalt å då har du ju fått en bra pulsklocka på köpet ;)

2011-11-26 @ 08:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback