Lördag


Så mysigt att ha någon som ligger och snarkar bredvid en på lördagskvällen!



Min älskade Silva är hos mej och ska vara här tills på fredag! :D Så kommande vecka kommer innehålla mycket promenader, bus och mys.. Underbart!

I övrigt så har veckan varit lugn, tjejerna var här och pluggade i onsdags, eller pluggade och pluggade, de blev nog mest bara att vi umgicks med det behövs ju de med!
Sen igår så följde jag med min svägerska och brorson på badet där vi mötte upp en av mina kusiner och hennes familj. Ibland glömmer man hur skönt det är att bada och hur roligt barn har i vattnet! Efter det åkte jag hem till Malin och kollade på lite film, riktigt skön fredagskväll..

Men nu är det någon annan som behöver lite uppmärksamhet! :p

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback