Måndag


Nu är det inte äns en månad kvar till jul! Och snön kom lagom till första advent, hoppas bara den får ligga kvar och att det kommer mycket mycket mer!

Helgen har varit riktigt mysig, med massa familjemys, pepparkaksbak och bus :) Förutom att jag hade en liten olycka med de brända sockret jag använde för att sätta ihop huset...
Så just nu är jag lite lätt "invalid" och måste använda vänsterhanden till allt, vilket tar så mycket längre tid, tills blåsorna på mina (två) fingrar på hägerhanden försvinner... 



Här är mitt vackra pepparkakshus! Och själva pepparkakorna blev riktigt goda!


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Haha ja mycket möjligt ;P

2011-11-29 @ 19:38:29
URL: http://knasrita.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilket fint!



//Anna

webshop och eget klädmärke på www.avanna.se

snygga tshirts magtröjor tygkassar och linnen

2011-12-02 @ 19:00:25
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback