Onsdag


Oj, denna dag började inte riktigt som jag hade tänkt mej! Gick och la mej igår vid kl12 och vaknade kl4, då var jag jättepigg och visste inte alls vad jag skulle göra.. Gick runt i lägenheten ett tag men sen gick jag och la mej igen, jag var ju tvungen att sova mer än fyra timmar och jag kunde ju inte vara vaken resten av natten! Så tillslut somnade jag om men vaknade igen, lika pigg, efter ungefär en och en halv timme och då var kl 6,30.. Men jag tänkte att jag försöker en gång till och sover liite till så jag kanske överlever dagen åxå.. Så jag somnade om efter ett tag och sov vad som kändes som en timme, när jag vaknade så kollade jag upp mot takfönstret och såg att de kom in lite ljus så jag tänkte att då är ju klockan iaf 8..
Sträckte jag mej efter telefonen och kollade på klockan.... 12.27..... 
Vart tvungen att kolla en gång till för att vara säker på att jag såg rätt! Kändes som att jag nyss somnat om och max sovit någon timme, inte 6 timmar! Men men, har sovit dåligt i några nätter nu så de behövdes nog! Fast de var ju inte riktigt så jag hade tänkt att min onsdag skulle börja :P

                               

Har iaf bestämt mej för att ta ledigt från plugget idag, lite för att fira tentaresultatet, och istället åka ut till min bror och busa lite med min brorson :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback