Onsdag


Oj, redan onsdag?! Känns som att de var igår som vi gjorde tentan!!

Har, som vanligt efter en tentan period, en hel del saker som måste göras.. Man har ju en tendens att lägga allt annat åt sidan och bara koncentrera sig på att lära sej allt man måste...
Så lägenheten behöver verkligen städas, disken behöver diskas, alla kläder behöver tvättas och sist men inte minst så behöver jag ju lägga lite(läs mycket) tid på mej själv! 
Ska ha en riktig "spa dag" hade jag tänkt, men de får bli efter allt städande... 

I fredags firade vi att tentan är gjord (även om de inte gick så bra) med middag ute, efter det hyrde vi film, köpte massa godis och drack lite vin.. Perfekt avslut på en tenta dag då man ändå är så slut i huvudet att man inte orkar göra så mycket annat!
På lördagen däremot var det fest hemma hos Sara tillsammans med några av tjejerna och de var riktigt länge sen! De var en trevlig kväll hemma hos Sara och krogen var vell som krogen brukar vara, helt okej...
Och söndagen kan ni ju bara tänka er hur jag spenderade ;)
Men jag förstår inte riktigt vad jag har gjort de senaste två dagarna, hahaha... De känns som att de bara typ försvunnit, även fast jag vet att jag fått en hel del gjort...

Tänkte bara visa ett litet bevis på hur förvirrad och tankspridd man är innan en stor tenta..
På torsdagskvällen skulle jag springa iväg och köpa lite tenta godis, så jag klädde på mej och sprang ner till dörren men insåg att jag hade glömt telefonen.. Så jag sprang upp igen, passade på att gå på toa, letade rätt på telefonen och precis när jag var på väg ut genom dörren igen så upptäckte jag att något var fel....



Så jag hade alltså sprungit runt inne såhär utan att se det.. såg det inte äns när jag satt still på toaletten.. Men jag fick mej ett litet skratt iaf ;)


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback