Statistiktentan!


JAG KLARDE STATISTIKTENTA! Så otroligt skööönt! De trodde jag ju inte att jag skulle göra, gick ifrån tentan riktigt besviken på mej själv! Jag var helt säker på att det skulle bli en omtenta eftersom tentan var annorlunda uppbyggd och man var tvungen att klara varje fråga för att klara tentan (så även om man svarat helt rätt på 4 och svarat helt fel på 1, så fick man ungerkänt), inte att man bara behöver få visst många poäng i tentan som helhet (som de brukar vara).. Och jag trodde verkligen att jag hade fel på iaf två frågor..
 
Och inte nog med att jag klarade tentan jag fick ett B (för er som inte är van de betygssystemet så är det typ mellan ett VG och ett MVG)! Är riktigt nöjd med det och nu ska jag bara komma på hur jag ska fira detta ;)


            



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback