Fredag


Äntligen helg! Känns som att veckan har gått väldigt fort, men samtidigt har den varit väldigt jobbig.. Har spenderat större delen av min tid på skolan och utöver det har jag bara hunnit träna och gå någon enstaka promenad.. Och än är det inte slut tyvärr, men nu är det bara tentan kvar och den är om två veckor!
Men nog om skolan! Är ju själv så less på att tänka på skolan, så ni borde nog vara less på att höra om den!

Nu kommer bilderna jag lovade i början av veckan (tror jag det var), har inte suttit vid min dator något denna vecka, men nu har jag tagit mej tis att få ihop bilden så ni kan se vad jag gjort i köket.. Det blev de ju kanske lite dumt att det bara är dåliga mobilbilder(hittade inte kameran) och sen att ena bilden är taget när det är ljust ute meddans det andra är taget närde är mörkt, men ni ser ju skillnaden ändå... Ingen jättestor skillnad kanske men de känns väldigt annorlunda! Mer hemtrevligt lixom... 


Nu sitter jag hemma i H med familjen och vi ska nog snart kolla på lite film.. Får se ifall jag orkat hålla mej vaken! Vi ska ändå upp tidigt i morgon så det är nog lika bra att lägga sej tidigt, hur tråkigt det än känns att göra det på en fredag...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint det blev!

2011-10-21 @ 21:28:03
URL: http://erikssonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback