Lördag


Veckan har gått riktigt fort och de känns inte riktigt som att jag har hunnit med! Men samtidigt ska man ju inte klaga, de är ju ändå lördag ;)



Idag ligger dimman ganska tjock än så länge, men jag hoppas att den snart försvinner och att solen tittar fram! Vill att det ska vara en varm och fin dag så jag kan passa på att tvätta mina fönster, vill ju att det ska vara rena när jag ska hänga upp nya gardiner... Men jag får se hur det blir med det...

I övrigt så ska jag nog bara plugga! De flesta har åkt ifrån stan denna helg och då ska jag passa på att få mycket gjort..
Eller ja, de var iaf tanken! Men nu har jag vaknat upp med en ordentlig huvudvärk och eftersom jag inte har rätt huvudverkstabletter hemma så är jag rädd ifall jag inte tar det lugnt så kommer det blomma ut i en härlig migrän... Men så fort den har försvunnit så ska jag ta tag i allt :)

Kram på er
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback