Onsdag


Denna dag har gått riktigt bra! Fick en del gjort på skolan och ännu mer hemma :D
Nu är iaf lägenheten lite snyggare, även om det är en hel del kvar att göra... Men innan jag tar itu med resten så ska jag nog skicka iväg en liten beställning, så att jag har lite nytt att fräscha upp lägenheten med!

Just nu har det varit en hel del shopping, men de är vel lite så på hösten..
För några veckor sedan följde jag med min bror och hans familj till Lundhags där jag hittade lite saker.. Inte alls vad jag hade tänk mej, men ändå saker som är bra att ha :)




Lite saker som behövs nu när vinter inte är allt för långt borta! Vantarna är ju speciellt bra när man har en telefon med touch :p

Men de jag tänkte köpa var nya termobyxor och jacka för att ha när man ska vara ute i snön. Sen har jag ju även funderat på ett par riktigt vinterkängor, som tål kyla.. Men de hade bara skal jackor/byxor och vanliga kängor, så jag får fortsätta leta efter de sakerna någon annan stans...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Jag är ute efter en varm snygg jacka, men jag är ju så kräsen, och så liten för dom flesta. Peak-jackor är ju snygga! Men DYR! Sen vill jag ha både en lång och kort, och som du säger, en lite roligare jacka med, när man vill vara snygg! ;P Hehe man får aldrig nog! :P

2011-10-06 @ 06:28:11
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback