Tisdag


Redan tisdag och jag sitter åter igen på skolan och försöker plugga... Men de finns ju så mycket annat som är så mycket roligare att göra! Som tex att blogga eller sitta och läsa på flashback ;p

I helgen har jag ju nästan bara pysslat hemma och nu börjar det faktiskt kännas mer trivsamt och mysigare i lägenheten!
Jag har tagit en "före bild" på köket, så jag kan visa er skillnaden :) Men det får bli en annan dag.. På vardagsrummet och badrummet har jag ingen sån bild på, men de kanske kan vara roligt för er att se ändå eller?

Här nere ser ni de nyaste tillskottet bland mina ringar...



Nä, nu måste jag nog fortsätta plugga så jag iaf får något gjort idag!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: KArita

SKITSNYGG RING DÅRÅ!!!

2011-10-18 @ 17:02:28
Postat av: Elin

Riktigt fin ring!

2011-10-18 @ 19:35:03
URL: http://erikssonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback