Tisdag..


Dagarna går som vanligt fort och en ny vecka har redan börjat! Nästa veckan är tentan och fram tills dess kommer jag inte göra mycket annat än att plugga! Tråkigt men sant... och nödvändigt..

Idag har jag äntligen varit iväg och klippt mej! Tror inte man ser en så jätte stor skillnad eftersom jag bara fräschat upp frisyren jag har, men de känns skillnad! Otrolig skillnad och jag har ännu en gång insett värdet av en bra frisör som verkligen kan med ens hår! ;P Och min är bra, iaf för mej, och jag kommer hålla mej till henne så länge jag kan! Färger och slingning kan typ alla... Men klippa mitt hår, så att jag blir nöjd, det är det uppenbarligen inte många som kan! Aja, nog om det!

Sen har jag även beställt ett par nya glasögon, var på undersökning förra veckan och optikern kunde som förväntat hitta ett lite värre synfel på mej denna gång.. Och de är åxå något jag själv känt av att jag har, eftersom jag har ont i huvudet oftare och om jag läser när jag är trött kan jag tycka att texterna blir lite suddiga...

Hade tänkt visa er en bild på bågarna, men de går tydligen inte att låna bilder från hemsidan som jag beställer ifrån så ni får se dem när jag får dem... Hade tänkt göra som jag gjorde sist och lägga ut bilderna så ni får vara med och lämna en åsikt.. Men min dator är i så dåligt skick(behöver en ny!!) så att hålla på och fixa med bilder är inget som jag har tålamod med när allt tar 100ggr så lång tid...
Sen fastnar jag verkligen inte på bild just nu! Det är även därför som ni inte får se hur mitt hår ser ut efter jag klippt mej ;P 
Så det blir för ovanlighetens skull ett inlägg utan bild!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback