Tisdag


Känns som att de är torsdag, inte tisdag.. Denna vecka kommer att bli lång! :p
Men tänk så mycket mer jag kommer att hinna med, eller de kommer iaf kännas så!

Jag har äntligen hittat en jacka! En varm jacka! En snygg och skön jacka! En jacka jag kommer att kunna använda i många år!



                                                                         Taadaaaa

Nu vill jag ju hitta en tunnare vinterjacka... En som jag kan använda när det inte är så kallt, när man ska gå till och från skolan(tar typ 3 minuter) eller om man bara ska gå på stan(och springa in och ut ur varma affärer) Men en sån borde ju vara lite lättare att hitta eftersom jag inte tänker lägga lika mycket pengar på en sån och kan köpa den på "vanliga" affärer (typ H&M, MQ, Vila, o.s.v.).. Sen så kan den ju vara lite roligare eftersom jag antagligen bara kommer ha den i ett eller kanske två år(räknar inte med att en billigare jacka håller längre än så) :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Vilken härlig jacka! Jag vill oxå hitta en!!!

2011-10-05 @ 15:38:53
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback