Torsdag


Har varit på skolan nästan hela dagen, med både föreläsning och labb... Så när jag kom hem var jag helt slut i både huvudet å kroppen och har inte rört mej speciellt mycket! Men de känns helt okej med en lugn kväll när man fått så mycket gjort under dagen... Hade tänk ta en promenad (som jag tänker typ varje kväll) men inte heller denna gång blev det av..
Däremot har jag lagt ner lite extra ansträngning på att laga en god middag, det blev korv i ugn(med senap, ketchup, äpple och ost i/på) och till det gjorde jag riktig potatismos! Mmmmmm! Tänkte ta en bild och visa er, men jag var alldeles för hungrig så jag hann inte :p

Men förutom de så har jag faktiskt gjort något som jag funderat på att göra ett tag, bara inte kommit mej för.. Nämligen skicka iväg beställningarna som jag nämnde igår..
Jag hittade flera saker som tror skulle göra sig bra hemma hos mej! Några grejer som jag har tänkt länge att jag ska köpa(typ sen jag flyttade hit), men inte kommit mej för eller kanske snarare glömt bort, och även det grejer som jag funderat på de senaste tiden.. Men sen hittade jag ju även lite mer saker som slank med :p



Men nu ska jag nog lugna ner mej med shoppningen, är ju ändå student och även om jag är duktig på att spara pengar så kanske jag inte ska göra mej av med allt på en månad ;p


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback