Inlämningsuppgift 1


Nu har vi lämnat in första inlämningsuppgiften i den nya kursen och de känns riktigt bra! Hoppas verkligen att vi gjort allt rätt :) Men nu är det bara att fortsätta med nästa kapitel, för de känns som att detta är en kurs som man inte får hamna efter i och att de nog är svårare att förstå om man inte är med från början!

             

Förutom de ska jag försöka börja höstfixa, både lägenheten och mej själv! Känner att jag har varit i en liten neråt spiral med både humöret, orken och allt annat.. Men det ska jag verkligen försöka vända på! Ska lägga ner lite tid på att få det mysigt i lägenheten ingen, för just nu tycker jag bara att den ser tråkig ut... De ser ut som de har gjort sen jag flyttade in, eller ja nästan iaf och även om jag bara har bott här i 3 år så är jag redan sugen på att göra om! Jag älskar förändringar och skulle helst flytta, men de har jag varken tid eller råd med.. Så jag får helt enkelt göra något med denna lägenhet! Inga jätte stora saker, men någonting.... :p

Förändringen med mej själv blir ju lite annorlunda, har en hel del som jag planerar på att göra för att må bättre, men inget som jag har lust att skriva om här.. Ska prova först och se ifall de gör någon förändring så får jag se om jag delar med mej av det sen ;)
Men i övrigt så blir det ju de vanliga, äta bättre, dricka mindre, och röra på mej mer! De som brukar komma på hösten efter en rolig sommar! Fast de får nog lov att vänta lite för nu är de sista veckan på nollningen och de betyder ju att de fortfarande är en hel del fester och konstiga tider... 

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback