Onsdag


Gud vilken slö vecka det har varit! Nu måste jag snart ta mej i kragen och se till att få något gjort!
Men soffan var ju så skön igår och alla måsten kändes så tråkiga! :P



Just nu sitter jag på en föreläsning och har, som ni kanske ser, lite svårt att koncentrera mej :P Men de blir ju lätt så när läraren börjar med att visa oss något och börjar med att säga "detta är inget ni behöver kunna göra, i denna kurs"...
De är ju nog mycket att förstå de vi ska kunna! Speciellt denna kurs då vi inte bara behöver lära oss alla olika delar utan även förstå hur man använder ett dataprogram som vi ska använda under tentan..."Klicka här, sen här, ändra här, gå in här, välj de här och klicka sen här" och allt går så fort att jag inte hinner med att skriva mer eller förstå vad hon gör! Fast bara jag sätter mej med programmet lite så förstår jag nog hur man gör de olika momenten, men lite lättare hade de nog varit om man kunnat hänga med när hon gör det.. Men sen ska ju inte allt kanske vara så lätt heller ;p


Men nu började hon äntligen med de vi ska lära oss, så nu ska jag försöka hänga med!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback