Söndag


Slutet av veckan och jag har inte hunnit med allt de jag hade tänkt.. Men de är mitt eget fel, jag har valt mys före måsten.. De betyder ju bara att jag har extra mycket saker att göra den kommande veckan, men de går nog bra :p
Idag har jag iaf suttit några timmar på skolan och pluggat! Känner mej så duktig, nu är de bara de sista kvar och de hinner jag nog med i morgon!

I övrigt så är nollningen slut nu! Inga fler tävlingar eller spex, inte förrän nästa höst.. De känns otroligt skönt! Att istället få koncentrera sej på att komma in i skolan ordentligt, för även om jag inte varit med på alla fester nu på slutet så har jag haft de i bakhuvudet hela tiden och inte riktigt kunnat släppa det..
Men här kommer lite bilder från gårdagens flottrece..


                      Från början, med ett torrt lag, till slutet med ett blött lag och finalbad!

De gick sådär för oss som man kan se på bilden i mitten (vi är längst till vänster).. Men hade de inte varit för några som tyckte det var en bra idé att kasta ägg på de andra lagen, så hade vi kommit 5:s...
Sen på kvällen var det introsittning, men den hoppade jag över.. Hade ingen lust alls!

Men nu ska jag fortsätta njuta av en riktigt slapp söndagskväll!


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Man saknar det där pirret i magen, men det är nog som du säger... en vacker dag kommer han ;)

2011-09-11 @ 19:57:14
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback