Antagningen.se


Sådär, nu har jag skickat in min ansökan till antagningen och nu så är det bara att vänta och se ifall jag kommer in på de kurser som jag sökt! Men de tror jag..


Det kommer bli tufft åtminstone till hösten, speciellt eftersom jag ska försöka jobba samtidigt som jag pluggar! Men de är ju bara att prova och gårde inte så får jag helt enkelt tänka om.. Inget är ju tvingande bara för att man har sökt kurserna...

Sen måste jag åxå bestämma mej hur jag vill göra nästa vår ifall jag nu gör som planerat.. Om jag väljer att läsa alla kurser, eller om jag lättar upp schemat lite och istället bara läser delar av kurserna.. Eller om jag helt enkelt gör ett uppehåll och börjar jobba istället och tar de övriga kurserna senare istället!
Men jag har ju tills i höst på mej att bestämma mej och då märker jag ju även hur mycket jag faktiskt orkar...

Nu ska jag sätta mej och skriva lite på våra arbeten så att jag kan hjälpa tjejerna iaf lite här hemifrån soffan!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback