Fredag


Eftersom bloggappen inte vill fungera nu på morgonen och de då inte går att få in bilderna på ett någorlunda lätt sätt, så får jag helt enkelt använda gamla trofast (HTC-telefonen som jag hade tidigare)! Som numera spenderar sina dagar som en handdator här hemma, bra att ha när ajfånen tex ligger på laddning eller används som musikspelare.. Den går ju varken att ringa eller smsa på, men tack vare att jag kan koppla upp den på mitt trådlösa internet här hemma så fungerar ju allt annat! :)

Idag är det långfredag (kan inte förstå att de redan är fredag, veckan började ju nyss!) och de betyder ju att påskledigheten har börjat på allvar med sin första röda dag!



Och med ledigheten kom de vackra vädret! Precis som de ska vara på Påsk! :D

Hoppas nu att ni alla passar på att njuta av solen, ledigheten, den goda maten och att ni passar på att äta massa godis! För de är ju de denna högtid är till för, eller hur?! ;p

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback