Fredag

 

Igår skrev jag ett inlägg om hur jag mår... men de tog jag sen bort och nu har jag även skrivit ett som jag bara inte har publicerat och som jag inte tror jag kommer publicera heller, för de är nog inget ni vill läsa..
Utan istället så berättar jag bara att jag är sjuk! De kom igår på dagen och på bara några timmar hann jag bli riktigt dålig...

Självklart så kommer de när man absolut inte har tid med det! Nu ligger jag istället och försöker vila, men eftersom jag bara stressar upp mej över allt jag borde göra nu så vet jag inte hur mycket de hjälper...

 

Min snälla mamma kom iaf nyss förbi med en liten leverans av förnödenheter! Så nu klarar jag med nog några dagar framöver.... TACK!

 

Men nu ska jag äta lite och sen lägga mej framför tv:n och försöka slappna av...

 

 

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Karita

Hoppas du slipper den flunsan jag har haft. Fick den i söndags o är inte helt kry än :S krya på dig! Kram!

2012-04-13 @ 16:39:32
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback