Hahahah!


Vet inte vad de är med mej just nu men F*N va jag shoppar! Hahahahahaha
Måste vara för att jag inte köpt något på länge och nu när jag väl börjar så har jag svårt att sluta! Abstineeeeeeeens! Hahahahahaha

Nu har jag iaf beställt ett matbord! (De får så lov att få plats!!) Och ångrar redan att jag inte beställde lite fler stolar när jag ändå var på g ;p


Nu måste jag ge mej, kommer ju att bli ruinerad annars!
Nä, så farligt är det men jag vill ju inte tömma kontot helt!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad härligt att bara handla en massa!

Jag ska ta och beställa två par converse imorgon och så ska jag kolla efter lite nya kläder, men resten tar jag i Sthlm, för jag vill också känna mig sommarfin.



Roligt med ett nytt bord, det ska bli spännande att se! =)



Hoppas du känner dig bättre nu!



Kram

2012-04-26 @ 16:07:39
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback