Kvällsfika


God kväll mina kära! Hoppas ni har en bra början på påsken! För nu är den på ingång! :)

Jag lyxar själv till skärtorsdagskvällen med en god frukt smoothie! Bra med lite extra energi för att orka med den kyliga flygturen och för att orka vara uppe hela natten, för vi syns vell på blåkulla?! ;p..
Men ta det lugnt i snöyranan allithop! Vill ju inte ha några olyckor!


Gjord på äpple, kiwi, banan och mjölk!  Men jag tog nog lite för mycket banan, som vanligt när man har banan i något så tar de lätt över smaken.. Fast de känns ju så onödigt att slänga bort massa banan åxå, för de är ju inte svårt att spara..

Kram på er

 


Kommentarer
Postat av: Vildavickan

Alltså vilken väg tog du? Hoppade på att se dig längst vägen. Blev lite Sen kaffepannan och katten glömde jag fick ju vända. Men men bättre lycka nästa år.

2012-04-07 @ 09:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback