Måndag


Nu sitter jag återigen och försöker plugga.. Har hoppat över litteraturen just nu och istället sitter jag och försöker läsa c- uppsatsen vi ska analysera...


Men de går fortfarande segt! Det är precis som att mina ögon inte riktigt vill fokusera, utan när jag försöker läsa så ser jag tre rader(den över, den under och den rad jag ska läsa) istället för en och måste då koncentrera extra noga för att äns kunna läsa vad som står.. Då går allt väldigt långsamt och bara efter en timme(om äns de) så är jag helt slut och orkar knappt hålla ögonen öppna... Gissar på att de ät något med glasögonen, men har jag dom inte på mej så får jag istället så ont i huvudet!
Aja, de måste ju ändå göras! Tar en kopp kaffe och hoppas att de hjälper lite iaf :)


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback