Måndag


Vad hände med våren?! De snöar här i stan och när man kollar på väderprognåserna så ser de inte heller ut att bli bättre vänder på ett bra tag!



Eftersom mycket av nederbörden som syns är  de dagar då temperaturen är låg så kommer de nog bli snö eller snöblandat regn (man såg de om man kollade på tabellen över dessa dagar)! Sen så ser de ut att bli ganska kallt åxå så just nu ser de ut som våren är låååååångt borta :(
Lika bra att ligga inne och vara sjuk :P


Nä men skämt åsido, JAG VILL BLI FRISK NU! Har varken tid eller lust att ligga här och svettas, snora och hosta! De känns så otroligt bortkastat att bara ligga här, å febern gör de ju typ omöjligt att äns läsa.. Så jag kan inte äns använda detta tid till att komma igenom all kurslitteratur som jag borde ha läst för länge sen!
Nä, jag vill orka plugga, jobba, träna och göra massa andra roliga saker!



Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback