Måndag


Nu är helgen över och en tentavecka har börjat! Men vi ska även hinna med lite annat...

Helgen har varit jobbig, jag har varit otroligt likgiltig och inte alls velat göra någonting! Men de var väntat, efter över en vecka i soffan och när stressen över allt man inte gjort väl släpper, så är det lätt att falla dit.. Men jag gillar de inte, vet hur svårt de kan vara att komma igång igen! Fast just nu här det som tur är inte så mycket att tänka på eftersom jag har en hel del att ta igen och de är bara att sätta igång!

Men jag har iaf försökt vila bort min förkylning ordentligt i helgen och jag tror nog att jag har lyckats! Äntligen! Inte så att jag kan börja träna igen riktigt för då tror jag nog förkylningen kommer tillbaka ganska fort, men jag kan iaf göra saker på dagarna! Slippa soffa/sängen och all vila.. Frågan är nu om jag inte har förvandlas till en soffpotatis som behöver sin vila och som kommer vara helt slut efter några aktiva timmar :P

Nä, nu ska jag nog ge mej iväg till skolan och försöka börja komma igång med pluggandet!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback