Mer shopping!


Jag följde med Malin upp på Lillänge idag för lite mer shopping, kan ju behövas ;)
Men de blev varken de jag hade tänkt mej eller något annat! Bara lite gott som jag ska äta till middag idag! Hittade ett par snygga skor, men Köpte dom inte eftersom jag egentligen inte har råd (konstigt va :p), men nu i efterhand ångrar jag mej nog lite... Men inne på systemet fick jag iaf en liten present för att har var så duktig och visade upp mitt legg :)


En del av kläderna har iaf kommit nu idag och jag har redan varit iväg och hämtat ut dem. Men tyvärr satt inte allt lika bra dom jag hoppats på, så jag kommer nog skicka tillbaka en del...

Så då har jag ju egentligen råd att åka upp och köpa skorna jag kollade på ;p

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Karita

Sv: haha jafan jag ska skita i henne. Bara synd om ´na ;P

Jaa men ses på måndag hoppas jag att vi gör :)

Pöss

2012-04-28 @ 15:34:40
URL: http://knasrita.blogg.se/
Postat av: Vickan

men va tusan inte fick jag någon sån när jag på systemet?? jag visade oxå mitt leg....

2012-05-01 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback