Onsdag


Nu har jag varit iväg och klippt mej så jag tänkte att ni skulle få se resultatet innan jag springer iväg på AW med gamla jobbet!

Bilderna ger inte riktigt färgen rättvisa eftersom den ser lite guldigare ut på bilden..



Fast lite för guldig är färgen fortfarande för min smak och lite ska jag fixa själv med färgen! Men detta var ju bara första slingningen och målet var att få samma nyans på håret, så att de finns en grund att jobba med, för innan var de så många olika färger indelat på olika etapper i håret..

Nu måste jag springa


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Va fint det blev!!!

Kul med lite fräschare hår till våren :)

Själv blev jag mörkare, men jag måste ju matcha min negerbränna som jag ska få till sommaren ;p



Kram

2012-04-19 @ 12:53:26
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback