Onsdag


Dagen har inte riktigt gått som jag tänkt mej, inte så att de gått speciellt dåligt men bara inte som jag hade tänkt mej... Möten som inte blivit av, saker som inte har blivit gjorda, jobb med skolarbeten som inte gick som jag hade tänkt mej och hela dagen avslutades i en (inte så) härlig huvudvärk!

Har ju en rolig nyhet att berätta för er, eller ja, rolig för mej iaf! ;p
Fast eftersom jag inte har hunnit prata med alla inblandade än så väntar jag med att skriva något här, de kan ju bli så fel annars! Men det är något som med stor sannolikhet kommer att förändra mitt liv och min framtid en aning.. Har länge tänkt göra en del stora förändringar i mitt liv men inte riktigt kunnat bestämma mej, detta förändrar förutsättningarna en hel del och nu är det dags att tänka om igen! Är fortfarande sugen på den stora förändringen, men de är så svårt att genomföra den när man inte vet säkert vad man vill och inte heller har speciellt lång tid innan man måste bestämma sej... 



Nä nu ska jag planera morgondagen så jag hinner med de jag vill,  skicka iväg några mail, läsa lite studielitteratur(om huvudet tillåter), förbereda lite matlådor, diska undan lite och slutligen gå å lägga mej och hoppas på en bättre dag i morgon! :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback