Ops, I did it again..


Shoppingen fortsätter!
Har kollar på ett par nya springskor ett bra tag nu, provat olika sorter och hittade tillslut ett par jag vill ha... Sen hittade jag en sida för ett tag sen som hade just de skorna till ett lite billigare pris, men självklart fanns alla andra storlekar utom min storlek i färgen jag ville ha! Efter någon dag så bestämde jag mej för att köpa ett par i någon av de tråkiga färgerna.. Men då fanns inte storleken alls kvar!
Efter de har jag varit in nästan varje dag och kollat ifall det kommit in storlekar, men icke! Har även mailat dom och kanske skulle de komma in fler om några veckor :(

Så igår gick jag ner på stan och hittade rätt storlek fast då kostade de 300 kr mer, men jag ville ju ha skon så jag la undan dom tills idag (lönen kom ju inte förrän idag), tänkte springa och köpa dom direkt när jag kom hem från Jenny ...

Men idag så gick jag in en snabbis via telefonen för att visa tjejerna hur skon såg ut.. Och då fanns det bara en storlek kvar, min storlek! Så snabbt som attan beställde jag beställde jag skorna och när jag kollade direkt efter så var skon slutsåld.. Så jag köpte sista paret!


Och dessutom hade de sänkt priset med ytterligare 100kr!! Så sjukt, som att de bar menat! Antagligen har någon annan beställt och så var de fel storlek så dom skickade tillbaka dom, men de bryr jag mej inte om.. För även om man köper de på stan så har ju oftast iaf en person har provat dom..


Kram på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback