Shoppat


En sak som är gärna händer när jag sitter hemma och mår dåligt är att jag lätt tröstshoppar! Inte bra! Visst de är bara saker jag behöver och vissa saker som jag letat efter läänge, medans vissa saker är bara ren impulsshopping.. Men de är för pengar jag inte känner att jag har att lägga just nu! Men nu är de gjort och jag tänkte visa er större delen av de jag har beställer (de jag kommer ihåg och hittar bilder på):



Mycket färg ;P


Men som sagt så är de saker jag behöver och de finns även mycket mer som jag behöver! Och som jag måste ut på stan och leta efter, hoppas storlekarna finns där iaf! Så får jag leva på nudlar fram tills nästa riktigt lön (om någon månad)!


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, Kul med så många nya inlägg att läsa. Jag tycker du gjorde rätt som köpte lite nytt nu till våren, det gör en glad och man känner sig finare :)

2012-04-24 @ 07:18:49
Postat av: Malin

Åh, snygga kläder å jag älskar den stora svarta väskan!! :)

2012-04-24 @ 12:32:02
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback