Söndag


De är konstigt hur tid bara kan försvinna, eller de känns iaf som de!
Idag har nämligen halva min dag försvunnit... Vaknade när klockan var lite över 8, men eftersom jag la mej ganska sent och hade hostar så mycket under natten så tänkte jag att nog var hade blivit lite lite sömn....Så därför låg jag och drog mej lite, de är ju iaf lite mer vila.. Men efter ett tag började telefonen vibrera och jag tänkte att de nog bara var en påminnelse som brukar gå vid kl9 (har några som går typ varje dag), fast den slutade inte.. Så jag kollade och på var de ju Sara som ringde :p
Vi pratade lite och efter ett tag undrade hon om jag inte skulle kliva upp snart.. Så jag frågade vad klockan var...
"Kvart i ett" svarar hon.. VA?!
Jag var ju helt säker på att jag hade legat och dragit mej max en timme!

Jag kan ju iaf trösta mej med att jag hade rätt tanke när jag vaknade, jag hade nog sovit lite för lite :p
Men egentligen har jag ju inte missat så mycket, de blir bara några timmar minsta framför tv:n....


Annars gjorde de där extra timmarna sömn nog bara bra för just nu mår jag faktiskt bättre.. Har nästa fått tillbaka min röst, däremot hostar och nyser jag mer... Men förhoppningsvis så är det bara en del av tillfrisknandet :)


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback