Tiden bara försvinner!


Jag förstår inte vart tiden tar vägen! Jag hade flera saker som jag skulle hinna göra ikväll ju..  Just nu skulle jag behövt en till veckan! Och jag skulle behöva att den infaller någon gång mellan nu och på måndag, men än har jag inte hittat någon som kan hjälpa mej med detta! Men men, nu får de vara färdiggnällt för ikväll.. de mesta hann jag iaf och borde vara nöjd för ikväll..

Nu till de roliga, nämligen de två mötena jag hade tidigare idag.. Inte så roliga möten kanske(iaf ett av dem) men otroligt nödvändiga och viktiga för min framtid! De ena mötet var med min programansvarig där vi pratade lite om mina val till hösten och hur jag kan/vill/och antagligen kommer att läsa! Men de är kanske inte så intressant för er att läsa om och ifall någon nu skulle vara nyfiken så lär jag skriva mer om det när jag är säker på att jag blivit antagen på de kurser jag vill gå...

De andra mötet var ett lite jobbigare möte, jag har nämligen börjat jobba lite extra på en konsult byrå inne i stan, där jag några timmar i månaden har/skulle ha hjälpt till med pappersarbete.. Men på mötet idag så pratade jag med kontorschefen och berättade att jag ville säga upp mej.. Dock av en bra anledning, nämligen:
JAG HAR FÅTT ETT ANNAT JOBB! Ett heltidsjobb under sommaren och som troligtvis kommer att fortsätta som timmar till hösten! Detta är även inte bara ett jobb, utan ett jobb inom de som jag i framtiden förhoppningsvis kommer att jobba med! Och i ett arbetslag som verkar riiiktigt roligt :D
Äntligen kunde jag berätta det, kände att jag ville väta tills jag hade pratat med de andra företaget..

image description



Men nu ska jag ta och dricka upp mitt te och sen gå och lägga mej så att jag orkar med morgondagen som antagligen kommer bli längre än idag :P


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Grattis till jobbet!!! :D pöss

2012-04-12 @ 08:51:31
URL: http://knasrita.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är verkligen jättekul!

Grattis igen! =)

2012-04-12 @ 18:05:40
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback