Tisdag


Nu var jag nära att skriva måndag i rubriken! Igår skrev jag faktiskt söndag, men kom på att de var fel samtidigt som jag publicerade inlägget så jag ändrade på en gång..

Senare idag åker jag hem till stan men först ska jag iväg till tandläkaren :( Sist jag var där så blev de lite fel men lagningen misstänker jag och sen är det ännu en tand som han ska kolla på...


Idag serverades det återigen våfflor här hemma till lunch! Haha :p
Vi har en liten sjuk kille här som inte riktigt vill äta, men våfflor de går ju nästan alltid ner.. Som tur är!
Och när de ändå serveras så är det ju fler som passar på att äta, men de är ju ändå påsk... Typ ;p

Kram på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback