Tisdag


Idag har jag utmanat ödet och varit på skolan under dagen.. Vi hade nämligen ett seminarium, med redovisning... De gick ju sådär! Hahaha! Att försöka komma ihåg memorerad text och sen tala inför grupp är inte så lätt med feber! ;p Men vi tog oss iaf igenom det och nu är det gjort! Och vi gjorde de nog ändå inte så mycket sämre än någon annan..

Nu över till något roligare:
I morgon ska jag KLIPPA MEJ! :D Och de är inte en dag förtidigt! Snarare tvärtom!!

 


Försökte ta en  bild för att visa hur slitet de är... Men de är svårt att ta själv och sen har jag fixat håret massa idag för att de såg ut som att jag hade en mindre höstack på huvudet i morse, så man ser inte alls hur slitet de faktiskt är!

Men på tal om höstack så ska jag även fixa färgen i morgon :)



Kram på er

 


Kommentarer
Postat av: Karita

Va långt håret ditt har blivit :)

2012-04-18 @ 13:09:08
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback