Tisdag


Sitter i köksbordstankar.. Mitt nuvarande bord är rangligt, slitet, få sittplatser och lite för lågt (tack vare att morfar skulle jämna ut benlängden genom att korta alla bordsben)! Har hittat ett bord som jag är intresserad av och nu har jag måttat ut, med hjälp av kaffekoppar, för att se hur stort de är med och utan iläggsskivor..

image description


De får ju plats iaf utan iläggsskivorna, även om de tar ganska stor plats...

 


Men de känns aningen stort i sin maxlängd :p


Bara att fundera vidare! De är ju fint och de är ju den storleken jag vill ha, men får se inte plats så får de ju inte plats helt enkelt... Men kanske om jag "vrider det"...

Kram på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback