Tisdag


Sitter på en föreläsning i kursen som vi läser just nu, "metod"... Försöker koncentrera mej men de är svårt när det är ett ämne som man inte alls är intresserad av! Visst de är säkert jättebra att kunna tills vi ska skriva vår uppsats, men som vanligt så känns de snarare som att de är på forskningsnivå.. Så mycket över de nödvändiga som vi måste lära oss, varför inte koncentrera sej på uppsatsnivå och istället gå på djupet...


Sen hade de ju underrättat ifall man såg vad det står på tavlan ;p

(edit: ser nu när jag öppnar inlägget på datorn att man ser ju mycket bättre här på bilden än man gjorde i verkligheten av någon konstig anledning... eller så hade han bara skrivit extra tydligt här, för ibland är de heeelt omöjligt att äns gissa sej till vad som står...)


Men men, nog om det...
Tidigare idag var jag på ett roligt möte som jag kan berätta mer om ikväll eller i morgon när jag vet allt säkert :) Annars har jag myst lite med Elins lilla goknul som jag inte har träffat på någon vecka som, till sina föräldrars förvåning, somnade i min famn!

Men nu ska jag försöka lyssna..


Kram på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback