Torsdag


Här har jag hittills spenderat större delen av min dag, i soffan med all kurslitteratur som ska läsas! De går segt men de går iaf framåt, även om de går långsamt idag...


Förutom de har jag förberett massa mat, idag har det hittills blivit både currykyckling och soyakyckling.. Sen ska jag nog även göra lite lax med massa dill :)
De är så skönt att ha halvfärdiga rätter i kylen/frysen för de gånger man inte hinner/ orkar ställa sej och laga mat eller ska göra i ordning marlådor! Då är det bara att fixa de man nu vill ha till och de hår ju oftast mycket fortare än att tina och tillaga en kycklingfilé....

Men nu ska jag nog ta en paus och ge mej ut på en promenad i solen(om den nu stannar kvar så länge att jag hinner ut denna gång!) :)


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback