Blött

 

Denna vecka är jag "ledig" från jobbet och sitter istället hemma och pluggar till en dugga som jag har på torsdag morgon, den dugga som jag lämnade in blank... Inte alls de roligaste, men de måste göras och jag hoppas just nu att jag bara hinner lära in så pass mycket att jag iaf blir godkänd! För som vanligt så har jag skjutit på pluggandet och börjar nu få lätt panik över att jag inte alls kommer ihåg så mycket som jag trodde att jag skulle göra..

 

Bestämde mej för att ta en paus i dagens pluggande och gav mej ut på en liten promenad. När jag gick hemifrån så regnade det inte, men eftersom det regnat stor del av dagen så chansade jag inte utan tog på mej regnstället. När jag kommit en bit så började de regna lite smått och efter jag hade gått en liten bit till så öppnade sej himlen ordentligt och de började ösa ner! Efter ungefär halva promenaden märkte jag att regnstället inte alls var vattentätt! Och skorna som iaf tål lite vatten hittade jag inte utan jag hade tagit på mej mina vanliga gympaskor... 

 

 Kan säga att när jag kom hem var jag geeeeenomblöt! Och skorna gick bokstavligen att vrida/pressa vatten ur! Gick raka vägen in i duschen och klädde av mej allt där för att inte blöta ner hela lägenheten :p

 

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback