Bröllopet


Bröllopet var iaf jättefint! En kort sermoni som följdes av Samuels dop.. Precis i min smak då jag inte direkt är ett fan av att sitta i kyrkan i timmar och lyssna på en präst som maler och maler :)

Sen hade de även en tjej som sjöng några sånger akapella och det var så otroligt vackert! Vilken röst!!
Efter att de hade tågat ut ur kyrkan och vi fick lov att kasta lite ris och fota de vackra paret så bildade vi en bilkaravan och åkte till bygdegården där festen skulle hållas..


Väl där så blev det först bål, lite plockmat och en tipsrunda innan det var dags att sätta sej till bords. Det serverades gubbröra, kött och potatis och det hela avslutades självklart med tårta! Gott gott :)


Under middagen så blev det endel tal, lite lek, sång och tal.. Även jag var även var upp en sväng på scenen, även om det inte var helt frivilligt ;p

Sen avslutades vår kväll med att se brudvalsen, innan jag valde att åka tillbaka till stan "tidigt"..
Allt som allt en riktigt trevlig kväll, lite tack vare den suveräna bordsplaceringen ;)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback